torstai 28. helmikuuta 2013

Pihatokoilua

Luoksetuloja, seruraamista, tunnareita, ruutua ja noutoja niistä on meidän viime päivät tehty.

Luoksetulon stopit ovat hyviä mutta se maahanmeno on minusta huono. Mä en oikein keksi miten sitä treenais.. Noudoissa ollaan keskitytty siihen vauhtiin ja olenkin pääasiassa tehnyt noudot metallilla ihan siksi ettei heittäis sitä kapulaa aina kurkkuun sivulle tulossa.. En tiedä onko se ongelman kiertämistä vai saisinko luotua sen mielikuvan ettei se kannata.. Tässä pihassa on tullut vähän tuo matka vastaan etten saa ihan sellaista vauhtia mitä haluaisin.. Olen joutunut lähettämään koiraa/jättämään koiran kulman taakse jolloin jää vähän etsimään aina missä olen ja vauhti hyytyy. Pitäisi mennä ihan kentälle/isolle parkkikselle joku ilta näitä treenaamaan. Seuraamisessa on edelleen ajoittain vähän edessä enkä tätäkään osaa lähteä oikein korjaamaan.. Paikalla käännöksissä meinaa välillä päästä pieni "miu" jos on tosi korkeassa vireessä. Tätä olettamaani "kaameaa kättä" olen nyt yrittänyt siirtää kropan ja koiran väliin ajatuksena että saisin vähän väljyyttä liikkeeseen.. Tunnarit oli tänään ihan p*****stä!! Jestas että minä inhoon sitä liikettä!!! Nyt se menee sinne jalat edellä sitten kun omaa olen piilotellut.. Tämänkin liikkeen kanssa taas ihan hukassa.. Ruudussa huomaa että paikkaa ollaan tehty nyt ihan liian vähän kun tarjoaa kääntymistä heti etureunan jälkeen. Tänään paikkaa läheltä ja ruutuun lähetyksiä tosi pitkältä matkalta lelulle ja ilman.

Minä olen nyt tullut siihen tulokseen että asetan voittajan tavoite kokeeksi 20.4 joka tarkoittaa sitä että jos tosiaan tuonne olen sitten menossa niin SM:t jää tänäkin vuonna välistä. Mietin asiaa siltä kannalta että se yksi avo sm koe ei paina tuloksissa yhtään, verrattuna sitten niihin evl SM kokeisiin. Ja tavote kuitenkin mennä sinne evl:ään. Inhoan nimittäin tätä hinkkaamista ja haluan siellä kokeessa käydä että nään mitä on vielä treenattava.

Nyt sunnuntaina on ringin omatoimi treenit ja menen sinne "kisoihin" eli aion tehdä luokan ja katsoa mitä tapahtuu vieraassa paikassa vieraassa hallissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti