tiistai 12. maaliskuuta 2013

Sunnuntain tokot

Aamulla tein Kepolle esine etsintää tuossa lähimetsässä ja Rinolle muutaman dami noudon. Rino työskenteli alusta asti hyvin ja palauttikin kaikki 3 damia hienosti. Kepolla meni alku sählätessä, olin itse hölmö kun laitoin vaan koiran etsimään vaikka ensin olisi pitänyt muistutella mistä koko hommassa oli kysymys. Sitten kun kävin kerran yhden esineen näyttämässä niin alkoi homma taas toimia.

Iltapäivällä tokotreenit. Jotenkin mun oma motivaatio on taas niin hakusessa just sen takia että koiran motivaatio on vähän liiankin huipussaan. Ensin metallinouto hypyllä ja siinä ei muuta vikaa mut ääni pääsi kahdessa ekassa hypyssä mistä sitten sain huutia... Mutta mä arvasin että se pääsee kun oli jo häkissä aikansa ollut.

Luoksetulossa pelkkä maahanmeno ja kun kutsuin siitä niin pääsi taas ääni.. hups!

Seuraamisen paikkaa saatiin aika kivasti taaksepäin kun siirsin palkan sinne takataskuun. Meidän ryhmäläisten mielestä Kepo oli kropastaan suora vaikka sen takajalka tuleekin mun jalan taakse. Mut tosiaan korjaa persuasentoa mielummin mun selän taakse banaaniksi kuin jäisi "auki".

Loppuun vielä ruutua jossa tehtiin paikkaa. Aluksi tarjosi etulinjan jälkeen heti pyörimistä mutta sitten keksittiin sellanen kiva peli että kun olin palkannu kutsuin pois ja kävelin ruudusta pois päin ja lähetin sitten vauhdista ruutuun. Tätä haluan kokeilla pitkältä matkalta ulkona ja luoksetulon jälkeen.



Kesällä 2012








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti