lauantai 15. marraskuuta 2014

ACEn treenit

Mun omat treenit ja ratana tietysti sama rata kuin Tanjalla tiistaina



Pikkuisen eri ohjauskuvioita valittiin jotta ei jäädä hinkkaamaan samoja kuvioita mitä koira jo tehnyt.

1.-2. väliin valssi jossa palkkailtiin koiraa valssiin reagointiin. Tässä tuli juuri ilmi se mistä Ninakin mulle aina sanoo eli ole ajoissa ja ohjaus jo päällä ainakin  2 askelta ennen hyppyä. Muuten koira ei ehdi reagoimaan.

Jarrut?

Jarrut2?

Sitten päästiin jatkamaan jo vähän pidemmälle.. Rimat oli aika herkässä tänään.. Kepeille laitan itse huonosti ja koira valitsee juuri sen välin mihin tuikkaan sen.

Alku rata

Alku rata2

Keppien jälkeinen elämä oli  kivaa. Kontakteilta ei porsasteltu kertaakaan. Merkkauksista saisin liikkua edelleen nopeammin pois alta ja lisäks mun ei tarttee tehdä ohjauksia jos koira jo lukittanut seuraavan esteen vaan siirryn sit itsekin seuraavaan tilanteeseen. Twist oli tosi jännän näköinen videolta kun kerrankin olin tekemässä sitä ajoissa :) ennen twistiä olevalle hypylle saattelen turhaan niin pitkälle!

Keppien jälkeen

Lopun palkkausta

Vielä hienosäätöä..

Mulle on helpompaa kun olen jo radan opiskellut aiemmin. Muistan sen paremmin :D Lisäksi Tanjan treenien jälkeen palkkauksiin on tullut joku roti! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti