perjantai 24. huhtikuuta 2015

Sekaisin suojelusta :D

Siis mä havahduin tänään siihen että olen kaksi päivää tutkinut netistä minkähänlaisen hihan tartteisin, oon huomannut opiskelleeni suojelukokeiden sääntöjä,  oon miettiny mitä käskyjä käyttäisin,  oon keskustellut kentällä maalimiehen kuljetuksista ja siirroista,  analysoin koirien käyttäytymistä treeneissä ja pohtinut treenin merkitystä,  oon etsinyt peltoja ja nurmikoita jälkien tekemiseen,  oon miettinyt onko mun koirissa ominaisuuksia harrastaa koko lajia,  oon miettiny eri käskyjä metsä ja peltojälkeen, oon miettiny ilmaisutapoja,  oon lukenu vieteistä,  oon katsonut suojeluvideoita,  tutkinut valjaita ja liinoja ja ootan innolla pennun hampaiden vaihtumista sekä oon tuhlannu jo etukäteen kaikki mun töistä saadut rahat koko lajiin.. siis mitä hemmettiä??

Minä joka vielä vuosi sitten sanoin lajin olevan vain hullujen ihmisten sekä hullujen koirien laji, minä joka olisin nauranut jos joku olisi kertonut mun vielä joskus tätä harrastavan,  minä joka lähdin alunperin hakemaan vaan koiraan vähän itseluottamusta puruista.. Minä joka oon nyt ihan MYYTY ja SEONNUT koko lajista!

Apua :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti