tiistai 28. huhtikuuta 2015

BH treeni, jälki ja purut

Hertan ja Miia kanssa puijonlaaksossa.

Kepo ekana paikalla makuuseen ja Noste teki. Kyllähän se siellä pysyy mutta on vähän levoton ja saattaa korjailla asentoa. Tähän pitäis saada ennen koetta vielä super häiriöity paikkis.

Seuraamisessa edisti ja painoi. Palkan alennus on tehny vähän tiivistä tuosta seuraamisesta :D Hlö ryhmässä ei mitään ihmeellistä.

Jäävätkin osasi, istumisen jäi vähän vinoon koska painoi niin paljon. Luoksetulo hyvä :)

Kävelin kerran vielä sen kaavion ilman koiraa Hertan "tuomaroimana". Ihan hirveä paniikki mokaanko itse sen kokeen :D


Uppikselle jälki.  Ongelmahan on ollut kauhee ryysiminen ja kun oon sitä jarruttanut koko ajan niin se kaatuu tai turhautuu ja lopettaa jäljestämisen. No Ville sitten jämensi mua ensin siitä liinan kireydestä ja kappas kun liinan antoi olla löysällä niin koira söi joka askeleen ja rauhoittui kummasti :D voihan kettu sentään. Siis mä oon luonu ihan väärää mielentilaa koko jälkeen pitämällä sen liinan niin kireellä että koira on naamallaan tai yskii :D jos koira ei tarkista askelta se korjataan pienellä nyppäyksellä taakse päin ja heti taas löysää kun se tarkistaa.  Pakko ei ole edes syödä jos kuitenkin käy joka askeleella. Minä otin vähän liian kirjaimellisesti sen joka askeleen syönnin.. no hyvä että tilanne on korjattu näin ajoissa eikä ens kesänä :D

Kepolle vielä lyhyt purutreeni ja se oli omaan silmään ihan ok. Nyt työstetään sitä otetta koska se on kauhee :D eikä yhtään lohduta maalimiehen sanat että jos tuolle saa tehtyä hyvän otteen niin sit saa kelle vaan :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti