keskiviikko 29. lokakuuta 2014

ACE

Tiistaina poikkeuksellisesti ACElla Outin vuorolla.

Radan aiheena takakierto persjätöt eli hyvää treeniä meille sillä inhoon tuota ohjausta sekä keppiosaaminen. Mulle tosiaan ohjaajana haastetta tuo jo radan muistaminen sillä mä en meinaa muistaa rataa millään!! Heti kun samoja hyppyjä mennän useamman kerran niin mun aivot menee ihan solmuun sit pitäisi olla vielä ajoissa ohjauksissa. HUH! Ei tule mitään..

Kepo oli taas ihan kierroksilla enne radalle menoa. Kepeille persjättö on meille vaikee sillä koira ennakoi seuraavaa tilannetta ja jätti useamman kerran viimeistä väliä tekemättä. Itse jäin myös liikaa kiinni keppien jälkeiseen hyppyyn jolloin seuraavassa tilanteessa tulevat takakierto persjättö hypyillä olin aina toisella myöhässä eikä usko riittänyt toisen esteen suorittamiseen.. sit kun tehtiin sama ilman keppejä jolloin sain heitettyä kaumpaa pääsin tilanteen päälle paremmin.

Twistissä/päälle juoksuissa tms. mun pitää tehdä vastakkaisen käden ohjaus vasta kun olen siivekkeen tasolla sillä lähden helposti peruuttelemaan ja koira hyppää syliin.

Kyllä kävi taas eilen mielessä et mitähän tuolle otukselle tekis kun se on niin hurja tuolla liitämässä.. välillä tekis mieli lyödä hanskat tiskiin mut silti se on niin kivaa :D (ja kohta vaarallista :P )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti