lauantai 12. syyskuuta 2015

Purut

Muutamat treenit taas vierähtänyt mutta kokonaiskuva alkaa näyttää aika hyvälle.

Purut: alkaa olla paketti siinä pisteessä että on aika laittaa koira ainakin kk tauolle kasvamaan :) eli myös se hallinnasta saatiin viime treeneissä kehuja! Nyt se pidetään vaan yhtä mustavalkoisena aina! Helppoa ;) Nyt koira pystyi jo istumaan hiljaa mun vieressä! Oon niin tyytyväinen koska olin jo lopettamassa koko lajia kun mikään ei meinannut onnistua. . Mut onneks sain niin pelottavan saarnan maalimieheltä etten uskaltanu luovuttaa :D ja Viivi väänsi mulle ratakiskosta mitä pitää tehdä!

Irroitukset: tyttöillen myyty Uppikselle ja hyvin on asian ostanut. Mun pitää vaan olla tarkkana etten päästä sitä väistämään mun taakse mitä se mielellään tekis. Näissä sama mustavalkoisuus jotta ne pysyy puhtaana :) eli parit treenit vielä että irrotus on varmasti selkeä ja sit huilille! 

Kepokin pääsi puremaan pitkästä aikaa ja se olihan kamala :D sen kanssa keskitytään jälkeen ja se käy puruissa vaan Uppiksen tauon aikana jotta minä opin :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti