maanantai 22. helmikuuta 2016

Purut

Joonas treenasi molemmat koirat.

Siis mä vihaan sanaa hallinta nykyään. En käsitä miten se voi olla tuolle Uppikselle niin järkyttävän vaikeeta ja tää ei oo mikään kun ollaan treenattu niin vähän- juttu.. koska on kertoja kun se on ihan ok ja sit on niitä kertoja et mä voisin lähtee autoon ja se koira pärjäsi siellä kentällä ilman minua. Mun oma hermorakenne ei kestä tätä. Mä jo mietin eilen et tän koiran kohdalla suojelun harrastaminen tulee kaatumaan tähän helvetin hallintaan. Jos jotain positiivista niin nyt sillä oli hyvä ote koko treenin.

Kepolle on tapahtunut jotain tosi outoa koska se on ollut vietillisesti kauheen hyvä nyt viimeset pari kertaa. Ajokoira ujellusta tuli treeneissä kerran ja vietin vaihdot onnistu nyt hyvin. Myöskin hallinnasta se pääs heti hyvälle alueelle eikä purkanu itteesä siihen ujellukseen. Ihme koira, varmaan on kuullut mun uhkailut jättää se treeneistä pois :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti