lauantai 4. maaliskuuta 2017

Perjantain tottikset

Yliopistolla tottista Terhin ja Mari-Liisan kanssa.

Uppis teki ekalla kierroksella leluun patoamisia, minuun patoamisia ja seuraamista lelu maassa ja mun kädessä. Nyt kun se lelu on kädessä niin pitää muistaa heiluttaa sitä kättä!

Tokalla kiekalla seuraamista lelu piilossa. Alkuun saatiin taas mega ääntä johon sitten puutuin ihan kieltämällä. Myös alkuun jouduin huomattamaan taas lauma palkasta pois lähtemisestä eli kun kehun niin Uppishan lähtee vetämään kentältä hittoon. Jos ei oo palkkaa niin ei oo muutakaan..

Loppua kohden taas parani tosi hyvin ja hiljeni. Pitäs ite vaan muistaa palkata sitä muutamien toistojen jälkeen ettei mene sinne liikaa puolelle. Mut Mamilla tähän hyvä kommentti että mun laumapalkka on ihan paskaa. Johtunee varmaan siitä kun "varon" sitä ääntä. On neuvottu olemaan rauhallinen mutta sydämellinen niin tuppaa jäämään niin huonolle asteelle se kehuminen. Nyt siis sain vinkiksi kehua ajatuksella saada sen puremaan mua eli olla aidosti iloinen mutta purra ei oikeesti saa :D

Kepolle ekalla kiekalla haukusta palkkaa ja seuraamista. Paikka valuu nyt eteen ja minä en saa pelätä taas vireen tippumista vaikka joudunkin kouluttamaan sitä. Tokalla kiekalla haukusta takaa sivulle siirtymisiä. Pari ihan ok mut muuten jäi tosi taakse vaanimaan palkkaa. Palkka pitää nakata suoraan sivulle eikä antaa koiran kääntyä mun eteen jotta paikka ei valu taakse. Myös haukkua vois käyttää tässä jotta ei jää palkkaan kiinni. Myös Kepon palkkauksesta sain sanomista eli en eläydy tarpeeks leikkiin vaan mun pitäs olla enemmän mukana jutussa koko kropasta asti. Huh! treenataan :D


Tässäpä tottiksista aivan loistava tilanne kuva :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti